19 Ağustos 2013 Pazartesi

Fala İnanma Falsız Kalma

Albümü görüntüle


Öylesine bir fincan çevirelim dedik olay olduk :) Ben kahve mahve içmezdimde işyerinde alıştırdılar işte. Bir defa eski yerimizde içmiştim diye hatırlıyorum. Sonrasında yeni yerimize taşınınca gördüm ki bazılarımız odasında kendine yapıp, fincanda kapatıp bakma da bakıyormuş. Yoğun ısrarları üzerine bir fincanda ben içtim sonrasında da fincanı öylesine kapatıp gitmiştim. Baktım ki beni çağırıyorlar bakmak için :) Eee bir defa yaptıkya adımız çıktı :) Bu fotoğraflardakiler ilk çevirdiğim değil, sadece içinde kalp gözükenleri (:

Ama kalp sadece fincanda.

Yakında da gidiyoruz artık bazılarımızın yaptığı gibi telefondan fotoğrafını çekip gönderim Sallarsınız, pardon ne gözüküyor anlatırsınız :P

5 yorum:

dilekçe işler dedi ki...

o kalp sanki dibe vurmuş gibi

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Sende anlıyon bu işlerden sanki :) Peki başka ne var başka :P

dilekçe işler dedi ki...

sankim orda birisi birini arkasından iterek, karanlık bir yerden aydınlık bir yere çıkarmaya çalışıyor.

dilekçe işler dedi ki...

Sanki bir de birisi dönüşü olmayan bir yola gidiyormuş gibi görünüyor.

dilekçe işler dedi ki...

Bu ara da 20 TLyi Banka hesabıma yatırırsanız sevinirim.