7 Şubat 2013 Perşembe

Geç Kalmış Bir Kutlamamız..

pastalarim

İş yerinde bir pasta aldım, neden aldığımıda ilk başta kimseye söylemedim ve sebebi konusunda milyonlarca dedikodu çıktı :P Baskı kurdular, tehtit ettiler falan filan :P Daha önceki yazılarımda Gösteriş Yapıyorum diyerek diploma aldığımdan ve mahkeme kararıma göre yapacağımız kutlamanın durumunun ne şekilde olacağından bahsetmiştim. Mahkeme kararını dün akşam yaklaşık yarım saat telefonla ulaşma çabalarım sonucunda öğrenince geç kalmış olan borcumu şimdi ödedim. Mahkeme benim aleyhimde karar verdiği için sade bir pasta aldık ve öğle yemeğinin üzerine birde pasta yemiş olduk. Ama kaybetmeseydim ablam Edirne’den geldiğinde çeşit çeşit şeyler yaptırıp sabahleyin kahvaltılarını ben ısmarlayacaktım. Danıştay 5. Daire Hakimleri yüzünden kaybettiler! İşte pastamız bunun içindi.. (:

Bu bir Gösteriş Değildir! Tamamen içten olan naif duygularla alınmıştır.

Küçük Not: Fotoğraftaki pastalar bugün aldıklarım değil, yeğenlerin doğum günlerinde aldığım pastalardan derlemedir..
Büyük Not: ‘Saygıdeğer’ iş arkadaşım, işyerinde gösteriş filan dedim ama altı çizili cümleye dikkat edelim. hih
Dip Not: Mecbur olmasam Koska’dan pasta almayacaktım. Ümraniye Çarşı’ya giderken bir pastacı vardı onunkiler güzel oluyordu. İlerleyen bir zamanda buranın reklamını yapmak lazım. (:

3 yorum:

dilekçe işler dedi ki...

Gitti kahvaltı desene

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Hep bu dilekçemi okumadan karar veren hakimler yüzünden! Ama belki iyi yanıma gelip ablamdan atıştırmalık birşeyler yapmasını isteyebilirim :a

Ömür dedi ki...

Hayırlısı oldun