18 Aralık 2012 Salı

Gösteriş Yapıyorum (:

Evet aynen başlıkta yazdığım gibi gösteriş yapıyorum :) 9 yıl sonra önlisans mezunu oldum, herkese göstermeden duramadım, bütün dünya bu mesajımla öğrensin istedim :) 2002-2003 eğitim-öğretim yılında liseden mezun olduktan sonra bir türlü üniversite mezunuyum diyemedim/üniversite mezunu dedirtemedim ve bu bana 2008 yılının Ekim ayında büyük derslerden birisi olmuştu.  2011-2012 eğitim-öğretim yılı bütünleme sınav sonuçlarından sonra  kaydımı sildirerek önlisans diploması talep etmiştim ve diplomamı gidip bugün teslim aldım.
Bu sayede artık bana/beni atıyan kişilere sorulduğu zaman üniversite mezunu diyebileceğim/diyebilecekler :) Şimdi bunu yazarken acaba aklımdan geçen diğer hayâllerimi mi sıralasam ve konu öyle bağlasam yoksa iş yerindeki benim bu sayfamı tek tük ziyaret etmiş olup, bu mesajımı da başka arkadaş aracılığı ile öğrenecek olan zat-ı muhterem iş arkadaşıma taş mı atsam karar veremedim. Zaten böyle demekle taş atmış oldum herhalde :P Konuyu böyle bağlamak daha uygun düştü herhalde.

Dipnot: Danıştaydaki davamın imzaları tamamlanmış, yakında tebligatı yapılır dediler. Karar elime bir gelsin, YD Kabul ise başlık gibi "Gösterişli" birşey, YD Red ise normal birşey yaparız. :)
Dipnotun Dipnotu: Dipnot iş yerindeki arkadaşlarım içindir. (: 




5 yorum:

dilekçe işler dedi ki...

Diploman hayırlı uğurlu olsun, darısı inşallah benim başıma, Artık sıra diplomanı ıslatmaya geldi.

dilekçe işler dedi ki...

kuvvetle muhtemel taş atılan zatı muhterem şahsın ben olduğumu düşündüğümden mütevellit bu satırları yazmayı bir görev addetmekteyim:)siz benim adımı gösteriş(!) ile aynı cümle içerisinde kullanmış olsanız bile,sizin gibi nev-i şahsına münhasır, iş yerinde yıldızı parlayan değerli bir arkadaşımızın yükseköğretimde almış olduğu ilk diplomasının hayırlara vesile olmasını ve hak ettiğiniz gibi yüksek yüksek mevkilere gelmenizi canı gönülden temenni eder esenlikler dilerim(:

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

TEŞEKKÜRLER dilekçe işler. Tabi yapacağız. Sonra iş yerinde sen benim diplomamınkini yedinde biz seninkinden bir hayır göremedik diye kendime taş attırır mıyım :P Bu yaz diplomalarını almış iki arkadaşımın da diline düşersem olmaz :P Evelallah sende bu sene alacaksın.

Sayın "ikinci dilekçe işler" (sana da Google amcadan bir hesap almak lazım:) İş yerimizde blogumu ziyaret edip mesajımı okumuş ikinci kişi olarak taş atacak bir sizi buldum yoksa o yanınızdaki diğer zat-ı muhterem arkadaşıma da taş atacaktım.(Bu saate kadar bekledim yazdığı yorumuda bir türlü göremedim. hih) Yazımın başlığındaki gösteriş tamamen benimle ilgili yoksa ne haddime size gösteriş yapıyor demek. Gösterişli :P İLTİFATIN İÇİN TEŞEKKÜRLER. Kitap okumanın faydaları dimi :) Bende senin almak için çalıştığın o yüksek yüksek mevkileri kazanmanı istiyorum. Manevi destekçilerinizdenim :)

Ömür dedi ki...

hadi hayırlı olsun senin adına sevidim :) başarılarının devamını dilerim

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Teşekkürler ÖmüRR. Yıl 2009: Aynı Anda Hem Lisans Hem Yüksek Lisans yazımda peşinden geleceğimi söylemiştim. :P